Dodawanie osób kontaktowych i dodatkowych administratorów

Właściciel konta posiada możliwość dodania dodatkowych użytkowników: osoby kontaktowej oraz dodatkowego administratora. Osoby te mogą otrzymać dostęp do wiadomości e-mail wysyłanych przez Webio oraz uprawnienia do zarządzania usługami w Systemie zamówień Webio.
 
 
Osoby kontaktowe mogą otrzymywać powiadomienia e-mail dotyczące:
 
  • spraw ogólnych,
  • usług,
  • domen,
  • płatności (w tym faktur),
  • resetowania haseł.
 
Dodatkowy administratorzy otrzymują sub-konto, dzięki któremu po zalogowaniu się posiadają uprawnienia do:
 
  • modyfikowania głównych danych konta,
  • wyświetlania i zarządzania kontaktami,
  • wyświetlania produktów i usług,
  • wyświetlania i modyfikowania haseł do usług,
  • wyświetlania domen,
  • zarządzania ustawieniami domeny,
  • wyświetlania i opłacania faktur,
  • wyświetlania i zarządzania kontem partnerskim,
  • wyświetlania e-mail,
  • tworzenia nowych zamówień, zmiany pakietu lub anulowania usługi.
 
Funkcję osoby kontaktowej oraz dodatkowego administratora może sprawować ta sama osoba lub mogą to być odrębni użytkownicy .
Na webio.pl kliknąć Moje konto  Zaloguj się.
 
 
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
 
 
W menu konta z rozwijanej listy Dodatkowe kontakty lub podkonta.
 
 
 
Informacje w tym artykule:
 
 
 
 
Uzupełnić pola z danymi kontaktowymi, w sekcji Wysyłaj powiadomienia wybrać jakich spraw mają dotyczyć. Zapisać zmiany.
 
 
 
 
Uzupełnić pola z danymi kontaktowymi, zaznaczyć opcję Aktywuj podkonto z dostępem do Systemu Zamówień. W dodatkowym formularzu wprowadzić dwukrotnie hasło dla nowego kontaktu oraz przypisać wybrane uprawnienia. Po jego utworzeniu loginem w systemie zamówień będzie adres e-mail oraz hasło wprowadzone w poniższym formularzu. Kliknąć Zapisz zmiany.

 
 
 
 
W każdej chwili dane, uprawnienia oraz zakres powiadomień można edytować lub wyłączyć/włączyć sub-konto (pozbawiając tym samym dostępu dodatkowego administratora do Systemu zamówień Webio). W tym celu należy z rozwijanej listy wybrać kontakt, a następnie dokonać odpowiednich zmian. Aby całkowicie usunąć konto, kliknąć przycisk Usuń umiejscowiony na samym dole strony.

  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Zmiana serwerów DNS

Klienci nie posiadający konta hostingowego w Webio mogą zarządzać poszczególnymi rekordami...

Włączenie powiadamiania za pomoca wiadomosci SMS o wystawianych fakturach

Powiadomienie można włączyć w zakładce Moje dane uzupełniając pole Numer telefonu...

Zmiana danych właściciela konta

Na webio.pl kliknąć Moje konto → Zaloguj się.     Zalogować się w...

Zamawianie certyfikatu SSL

Poniższy artykuł ma zastosowanie do wszystkich płatnych certyfikatów. Po zaksięgowaniu płatności...

Odzyskiwanie hasła do Systemu Zamówień Webio

Na webio.pl kliknąć Moje konto → Zapomniane hasło?     Wprowadzić adres...