Jak prawidłowo wysłać zgłoszenie?

Jeśli nie odnaleźli Państwo odpowiedzi na nurtujące pytania lub rozwiązania problemu w naszej Bazie wiedzy oraz na stronie internetowej webio.pl prosimy o przesłanie zgłoszenia. System zgłoszeń jest dostępny przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, a wysłanie zgłoszenia nie wymaga posiadania konta na webio.pl.
 
Aby wysłać zgłoszenie należy:
 
Przejść na stronę systemu zgłoszeń https://pomoc.webio.pl, a następnie kliknąć w ikonę Zgłoszenia.

 
Kliknąć przycisk Wyślij zgłoszenie.

Wybrać dział najlepiej odpowiadający zgłoszeniu:
 
  • Dział wsparcia technicznego,
  • Dział płatności,
  • Dział zamówień,

kliknąć Kontynuuj.
 

 
Formularz nowego zgłoszenia składa się z następujących pól:
 
  • Nazwa wyświetlana* - imię i nazwisko lub nazwa firmy, pole wymagane,
     
  • Adres e-mail* - adres e-mail, na które zostało zarejestrowane konto w Systemie zamówień, ta informacja jest szczególnie pomocna dla pracowników systemu zgłoszeń podczas realizacji zgłoszenia. Jeżeli użytkownik nie zna adresu e-mail powiązanego z kontem alternatywnie może wpisać swój adres e-mail, na który zostanie wysłana odpowiedź, pole wymagane,
     
  • Potwierdzenie adresu e-mail* - wpisać ponownie adres e-mail, pole wymagane,
     
  • Nazwa konta w Webio - nazwa (użytkownika) konta w Panelu zarządzania kontem hostingowym, ta informacja jest szczególnie pomocna dla pracowników systemu zgłoszeń podczas realizacji zgłoszenia, pole opcjonalne,
     
  • Adres witryny, której dotyczy zgłoszenie - wprowadzić adres witryny, pole opcjonalne,
     
  • Temat* - temat zgłoszenia, pole wymagane,
     
  • Treść zgłoszenia* - w tym polu staramy się jak najdokładniej opisać problem/zapytanie. Dobrą praktyką jest podanie treści błędu lub komunikatu oraz w jakich okolicznościach on wystąpił, pole wymagane,
     
  • Załączniki - pola umożliwiające dodanie 3 załączników. Można załączyć plik z logiem, zrzut ekranu z błędem lub komunikatem np. z Panelu zarządzania kontem hostingowym, Systemu zamówień Webio czy bezpośrednio z witryny. Należy pamiętać, że niektóre błędy występują w różnych okolicznościach i czasami trudno je wywołać ponownie, dlatego też zrzut ekranu okazuje się bardzo pomocny.
 
Uzupełnienie wszystkich pól oraz precyzyjne opisanie problemu/zapytania wraz z załączonymi zrzutami ekranu może mieć wpływ na skrócenie czasu odpowiedzi na zgłoszenie. Dość istotną kwestią jest tutaj również zachowanie ciągłości korespondencji e-mail, jeżeli będzie wymagany ponowny kontakt w sprawie tego samego zgłoszenia.
 
Podczas uzupełniania treści w polach Temat oraz Treść wiadomości, w prawej części ekranu zostaną automatycznie dopasowane i wyświetlone Pomocne wpisy w bazie wiedzy mogące pomóc rozwiązać problem bez konieczności wysyłania zgłoszenia.

 
Jeśli wszystkie pola zostały uzupełnione, kliknąć Wyślij zgłoszenie. System wyświetli podsumowanie wraz z informacją o jego pomyślnym wysłaniu.


Odpowiedź na zgłoszenie otrzymają Państwo na adres e-mail podany w formularzu.
 
Czas odpowiedzi uzależniony jest głównie od ilości aktualnie obsługiwanych zgłoszeń oraz od złożoności problemu/zapytania. Zawsze dokładamy starań, aby rozwiązać problem w możliwie najszybszym czasie, dlatego prosimy o cierpliwość.
 
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Przenoszenie zasobów pomiędzy kontami hostingowymi

Operacja wykonywana jest przez klienta i polega na usunięciu zasobów z pod jednego konta i...

Wgrywanie aplikacji na serwer

Zalogować się do Panelu zarządzania kontem hostingowym.     Sprawdzić czy w przestrzeni...

System zamówień a Panel zarządzania kontem hostingowym

System zamówień Webio (webio.pl)   Wstępne informacje Co mogę w nim zrobić? W...

Jakie wersje MVC są wspierane przez Webio?

Hosting Webio wspiera:   MVC 1.0, MVC 2.0, MVC 3.0, MVC 4.0, MVC 5.0, MVC 6.0.   Od...

Jak wykonać kopię zapasową aplikacji?

Kopia bezpieczeństwa jest bardzo ważnym elementem ochrony danych. Oprócz cyklicznych kopii...