Jak prawidłowo wysłać zgłoszenie?

Jeśli nie odnaleźli Państwo odpowiedzi na nurtujące pytania lub rozwiązania problemu w naszej Bazie wiedzy oraz na stronie internetowej webio.pl prosimy o przesłanie zgłoszenia. System zgłoszeń jest dostępny przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, a wysłanie zgłoszenia nie wymaga posiadania konta na webio.pl.
 
Aby wysłać zgłoszenie należy:
 
Przejść na stronę systemu zgłoszeń https://pomoc.webio.pl, a następnie kliknąć w ikonę Zgłoszenia.

 
Kliknąć przycisk Wyślij zgłoszenie.

Wybrać dział najlepiej odpowiadający zgłoszeniu:
 
  • Dział wsparcia technicznego,
  • Dział płatności,
  • Dział zamówień,

kliknąć Kontynuuj.
 

 
Formularz nowego zgłoszenia składa się z następujących pól:
 
  • Nazwa wyświetlana* - imię i nazwisko lub nazwa firmy, pole wymagane,
     
  • Adres e-mail* - adres e-mail, na które zostało zarejestrowane konto w Systemie zamówień, ta informacja jest szczególnie pomocna dla pracowników systemu zgłoszeń podczas realizacji zgłoszenia. Jeżeli użytkownik nie zna adresu e-mail powiązanego z kontem alternatywnie może wpisać swój adres e-mail, na który zostanie wysłana odpowiedź, pole wymagane,
     
  • Potwierdzenie adresu e-mail* - wpisać ponownie adres e-mail, pole wymagane,
     
  • Nazwa konta w Webio - nazwa (użytkownika) konta w Panelu zarządzania kontem hostingowym, ta informacja jest szczególnie pomocna dla pracowników systemu zgłoszeń podczas realizacji zgłoszenia, pole opcjonalne,
     
  • Adres witryny, której dotyczy zgłoszenie - wprowadzić adres witryny, pole opcjonalne,
     
  • Temat* - temat zgłoszenia, pole wymagane,
     
  • Treść zgłoszenia* - w tym polu staramy się jak najdokładniej opisać problem/zapytanie. Dobrą praktyką jest podanie treści błędu lub komunikatu oraz w jakich okolicznościach on wystąpił, pole wymagane,
     
  • Załączniki - pola umożliwiające dodanie 3 załączników. Można załączyć plik z logiem, zrzut ekranu z błędem lub komunikatem np. z Panelu zarządzania kontem hostingowym, Systemu zamówień Webio czy bezpośrednio z witryny. Należy pamiętać, że niektóre błędy występują w różnych okolicznościach i czasami trudno je wywołać ponownie, dlatego też zrzut ekranu okazuje się bardzo pomocny.
 
Uzupełnienie wszystkich pól oraz precyzyjne opisanie problemu/zapytania wraz z załączonymi zrzutami ekranu może mieć wpływ na skrócenie czasu odpowiedzi na zgłoszenie. Dość istotną kwestią jest tutaj również zachowanie ciągłości korespondencji e-mail, jeżeli będzie wymagany ponowny kontakt w sprawie tego samego zgłoszenia.
 
Podczas uzupełniania treści w polach Temat oraz Treść wiadomości, w prawej części ekranu zostaną automatycznie dopasowane i wyświetlone Pomocne wpisy w bazie wiedzy mogące pomóc rozwiązać problem bez konieczności wysyłania zgłoszenia.

 
Jeśli wszystkie pola zostały uzupełnione, kliknąć Wyślij zgłoszenie. System wyświetli podsumowanie wraz z informacją o jego pomyślnym wysłaniu.


Odpowiedź na zgłoszenie otrzymają Państwo na adres e-mail podany w formularzu.
 
Czas odpowiedzi uzależniony jest głównie od ilości aktualnie obsługiwanych zgłoszeń oraz od złożoności problemu/zapytania. Zawsze dokładamy starań, aby rozwiązać problem w możliwie najszybszym czasie, dlatego prosimy o cierpliwość.
 
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Jakie wersje MVC są wspierane przez Webio?

Hosting Webio wspiera:   MVC 1.0, MVC 2.0, MVC 3.0, MVC 4.0, MVC 5.0, MVC 6.0.   Od...

Jak przeprowadzić cesję usługi?

Istnieje możliwość przeniesienia praw własności do usług na inną osobę fizyczną lub firmę. W...

Przenoszenie zasobów pomiędzy kontami hostingowymi

Operacja wykonywana jest przez klienta i polega na usunięciu zasobów z pod jednego konta i...

System zamówień a Panel zarządzania kontem hostingowym

System zamówień Webio (webio.pl)   Wstępne informacje Co mogę w nim zrobić? W...

Dane dostępowe dla firm zewnętrznych

Jeśli klient powierzył firmie zewnętrznej zaprojektowanie, pozycjonowanie lub inne prace...