Korzystanie z funkcji czatu w aplikacji SmarterMail

Użytkownicy, których skrzynki pocztowe zostały utworzone w obrębie tej samej domeny pocztowej, mogą komunikować się ze sobą za pomocą funkcji Czat dostępnej w Webmailu (SmarterMail).
 
Zalogować się do Poczty Webio.
 


W menu umieszczonym w lewej części ekranu kliknąć na zakładkę Czat (3 ikona od góry).
 
 
W sekcji Czat wybrać użytkownika, obok nazwy widoczny jest jego status. Przy dużej liczbie użytkowników można korzystać z wyszukiwarki. Widok zostanie podzielony jest na 3 sekcje. W prawej części wyświetlają się szczegóły użytkownika oraz przycisk Czat rozpoczynający konwersację. W dolnym oknie, w zakładce Czat widoczna jest historia rozmów. Aby wyświetlić jej przebieg kliknąć dwukrotnie lewym przyciskiem myszy.
 
 
Użytkownik posiada możliwość wyboru statusu czatu, klikając w prawym górnym rogu ekranu na menu statusu:
 
  • Dostępny - możesz odbierać i odpowiadać na wiadomości czatu przez interfejs webmail,
  • Zaraz wracam - jesteś zalogowany do chatu, ale z dala od komputera i nie możesz odpowiedzieć w tej chwili,
  • Zajęty - jesteś zalogowany, ale zajęty i nie możesz odpowiedzieć w tej chwili,
  • Niedostępny - jesteś wylogowany z czatu i nie możesz odbierać wiadomości.
     
 
Aby rozpocząć konwersację kliknąć dwukrotnie na kontakt w lewym panelu. Wyświetli się okno rozmowy, w jego dolnej części wpisać treść wiadomości. W głównej części wyświetlany jest przebieg.
 
 
Odbiorca wiadomości zostanie powiadomiony dźwiękiem o nowej wiadomości. Rozmiar okna rozmowy można dowolnie zmieniać.
 
 
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Wysyłanie poczty wychodzącej pod dodatkowy adres e-mail

Zalogować się do Poczty Webio.     W menu umieszczonym w lewej części ekranu,...

Usuwanie adresu e-mail z listy Autouzupełniania

Użytkownicy najczęściej wysyłają wiadomości do tych samych odbiorców. SmarterMail...

Migracja skrzynki pocztowej do Webio

Narzędzie migracji skrzynki pocztowej umożliwia zaimportowanie wiadomości, kontaktów,...

Jak sprawdzić limit oraz zajętość skrzynki pocztowej?

Właściciel skrzynki pocztowej   Zalogować się do Poczty Webio.     W...

Współdzielenie zasobów między użytkownikami tej samej domeny pocztowej

Klienci obsługujący pocztę z poziomu Webmail mogą między sobą współdzielić zasoby. Konta...