Niedostępność witryny po zmianie adresu IP ze współdzielonego na dedykowany

Jeśli witryna po przełączeniu na dedykowany adres IP nie wyświetla się, należy wykonać poniższe czynności:
 
 
Odświeżenie rekordów DNS
 
 
 
 
Windows XP i starsze
 
  1. W lewym dolnym rogu ekranu kliknąć przycisk Start
  2. Wybrać Uruchom
  3. Wpisać CMD i potwierdzić OK.
  4. W oknie programu cmd wpisać: ipconfig /flushdns [wcisnąć Enter]
 
Windows Vista i 7
 
  1. W lewym dolnym rogu ekranu kliknąć przycisk z logo Windows.
  2. W polu wyszukiwania wpisać: cmd
  3. Kliknąć prawym przyciskiem myszy na program cmd
  4. Wybrać 'Uruchom jako administrator'
  5. W oknie programu cmd wpisać: ipconfig /flushdns [wcisnąć Enter]
 
Windows 8
 
  1. Wcisnąć kombinację klawiszy Win C.
  2. W polu wyszukiwania wpisać: cmd
  3. Kliknąć prawym przyciskiem myszy na program cmd
  4. Wybrać 'Uruchom jako administrator'.
  5. W oknie programu cmd wpisać: ipconfig /flushdns [wcisnąć Enter].
 
Systemy operacyjne Linux
 
  • Aby odświeżyć pamięć podręczną DNS należy zrestartować usługę nscd:
    W terminalu wpisać /etc/rc.d/init.d/nscd restart

     
  • W nowszych dystrybucjach Linuxa należy użyć:
    /etc/init.d/nscd restart
 
Systemy operacyjne Mac OS:
 
  • Mac OS X:
    lookupd -flushcache
     
  • Nowsze wersje:
    dscacheutil -flushcache
 
 
Sprawdzenie adresu witryny z przedrostkiem lub bez WWW
 
Jeśli dotychczasowo sprawdzano adres witryny http://domena.com, należy wprowadzić w przeglądarce adres www.domena.com i na odwrót.
 
 
Sprawdzenie witryny za pomocą narzędzia tools.pingdom.com lub mydnstools.info
 
Przejść do tools.pingdom.com i po wprowadzeniu adresu witryny przetestować.
Przejść do mydnstools.info i po wprowadzeniu adresu witryny wraz wyborem rekordu A, wykonać sprawdzenia DNS.
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Problemy z wyświetleniem witryny i polecenie tracert (traceroute)

W przypadku zgłoszeń dotyczących długiego oczekiwania na załadowanie witryny lub problemów...

Nie dochodzą wiadomości od niektórych nadawców

Sprawdzić czy adres e-mail nadawcy znajduje się na liście zablokowanych: Blokowanie i...

Nie działa witryna

Niedziałanie witryny może być związane z zawieszeniem się aplikacji klienta. Najprostszym...

Błąd 9001 bazy danych SQL

W przypadku otrzymania przez aplikację błędu zwróconego z bazy danych, zaczynającego się od...

Zainfekowana witryna

Konta hostingowe są automatycznie skanowane pod kątem zainfekowanych witryn. W przypadku...