Blokowanie i odblokowywanie nadawców wiadomości

Webmail dostępny pod adresem https://poczta.webio.pl oferuje możliwość zablokowania określonych nadawców. W każdej chwili można sprawdzić, które adresy znajdują się na liście zablokowanych i ponownie odblokować.
 
Po włączeniu opcji wiadomości nie będą docierały do skrzynki pocztowej od zablokowanego adresu e-mail.
Zalogować się do Poczty Webio.
 
 
 
Informacje w tym artykule:
 
 
Przejść do skrzynki odbiorczej. Kliknąć na wiadomość, aby wyświetlić jej podgląd. W polu Od: kliknąć na nadawcę i z menu wybrać opcję Zablokuj nadawcę.
 
 
System automatycznie utworzył regułę, w wyniku której zablokowany został adres e-mail nadawcy, kliknąć OK.
 
 
 
 
 
Przejść do reguły blokującej nadawcę klikając Ustawienia (2 ikona od dołu w głównym menu)  Filtrowanie  Filtrowanie wiadomości. Wybrać regułę i kliknąć Edytuj.
 
 
Jest to wewnętrzna reguła tworzona przez SmarterMail i edycji podlega jedynie lista zablokowanych nadawców. Kliknąć Dalej.
 
 
W polu tekstowym wykasować adres(y) e-mail. Kliknąć Dalej.
 
 
Uaktualniona reguła nie zawiera już usuniętego w poprzednim kroku nadawcy. Kliknąć Zapisz.
 
 
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Dodawanie kalendarza na urządzeniu mobilnym z systemem Android

Kalendarze używane w Webmailu mogą być mogą być również synchronizowane w urządzeniu mobilnym z...

Konfiguracja klienta pocztowego wbudowanego w Windows 10

W głównym oknie programu Poczta kliknąć Konta, a następnie Dodaj konto. Jako typ konta wybrać...

Logowanie do poczty elektronicznej (Webmail)

Webmail to aplikacja umożliwiająca korzystanie z poczty elektronicznej za pomocą przeglądarki...

Konfiguracja połączenia z serwerem poczty Webio

Ze względów bezpieczeństwa zalecamy połączenie kanałem szyfrowanym SSL. Nazwa...

Kontrola nad filtrowaniem SPAMu

Każda skrzynka pocztowa utworzona w Webio posiada możliwość kontroli SPAMu. Domyślne ustawienia...