Blokowanie i odblokowywanie nadawców wiadomości

Webmail dostępny pod adresem https://poczta.webio.pl oferuje możliwość zablokowania określonych nadawców. W każdej chwili można sprawdzić, które adresy znajdują się na liście zablokowanych i ponownie odblokować.
 
Po włączeniu opcji wiadomości nie będą docierały do skrzynki pocztowej od zablokowanego adresu e-mail.
Zalogować się do Poczty Webio.
 
 
 
Informacje w tym artykule:
 
 
Przejść do skrzynki odbiorczej. Kliknąć na wiadomość, aby wyświetlić jej podgląd. W polu Od: kliknąć na nadawcę i z menu wybrać opcję Zablokuj nadawcę.
 
 
System automatycznie utworzył regułę, w wyniku której zablokowany został adres e-mail nadawcy, kliknąć OK.
 
 
 
 
 
Przejść do reguły blokującej nadawcę klikając Ustawienia (2 ikona od dołu w głównym menu)  Filtrowanie  Filtrowanie wiadomości. Wybrać regułę i kliknąć Edytuj.
 
 
Jest to wewnętrzna reguła tworzona przez SmarterMail i edycji podlega jedynie lista zablokowanych nadawców. Kliknąć Dalej.
 
 
W polu tekstowym wykasować adres(y) e-mail. Kliknąć Dalej.
 
 
Uaktualniona reguła nie zawiera już usuniętego w poprzednim kroku nadawcy. Kliknąć Zapisz.
 
 
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Łączenie SmarterMail (Webmail) z dyskiem w chmurze

SmarterMail pozwala na połączenie z usługą Google Drive, Dropbox czy OneDrive. Użytkownicy...

Migracja skrzynki pocztowej do Webio

Narzędzie migracji skrzynki pocztowej umożliwia zaimportowanie wiadomości, kontaktów,...

Współdzielenie zasobów między użytkownikami tej samej domeny pocztowej

Klienci obsługujący pocztę z poziomu Webmail mogą między sobą współdzielić zasoby. Konta...

Wysyłanie poczty wychodzącej pod dodatkowy adres e-mail

Zalogować się do Poczty Webio.     W menu umieszczonym w lewej części ekranu,...

Konfiguracja klienta pocztowego Windows Live Mail

Po utworzeniu skrzynki pocztowej w Panelu zarządzania kontem hostingowym dostęp do skrzynki...