Blokowanie i odblokowywanie nadawców wiadomości

Webmail dostępny pod adresem https://poczta.webio.pl oferuje możliwość zablokowania określonych nadawców. W każdej chwili można sprawdzić, które adresy znajdują się na liście zablokowanych i ponownie odblokować.
 
Po włączeniu opcji wiadomości nie będą docierały do skrzynki pocztowej od zablokowanego adresu e-mail.
Zalogować się do Poczty Webio.
 
 
 
Informacje w tym artykule:
 
 
Przejść do skrzynki odbiorczej. Kliknąć na wiadomość, aby wyświetlić jej podgląd. W polu Od: kliknąć na nadawcę i z menu wybrać opcję Zablokuj nadawcę.
 
 
System automatycznie utworzył regułę, w wyniku której zablokowany został adres e-mail nadawcy, kliknąć OK.
 
 
 
 
 
Przejść do reguły blokującej nadawcę klikając Ustawienia (2 ikona od dołu w głównym menu)  Filtrowanie  Filtrowanie wiadomości. Wybrać regułę i kliknąć Edytuj.
 
 
Jest to wewnętrzna reguła tworzona przez SmarterMail i edycji podlega jedynie lista zablokowanych nadawców. Kliknąć Dalej.
 
 
W polu tekstowym wykasować adres(y) e-mail. Kliknąć Dalej.
 
 
Uaktualniona reguła nie zawiera już usuniętego w poprzednim kroku nadawcy. Kliknąć Zapisz.
 
 
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Błąd "Bad Request HTTP Error 400. The request is badly formed."

Aby poradzić sobie z poniższym błędem należy usunąć z przeglądarki pliki cookies dotyczące domeny...

Zmiana hasła do skrzynki pocztowej z poziomu SmarterMail

Do zmiany hasła wymagana jest znajomość aktualnego hasła. Zalogować się do Poczty Webio....

Wpisy DNS wymagane do poprawnego działania poczty Webio

MX    [10]mail1.webio.pl MX    [10]mail2.webio.pl MX    [10]mail3.webio.pl  MX...

Konfiguracja klienta pocztowego Mozilla Thunderbird

Po utworzeniu skrzynki pocztowej w Panelu zarządzania kontem hostingowym dostęp do poczty e-mail...

Filtrowanie przychodzących wiadomości za pomocą Adresowania Plus

Adresowanie Plus to usługa pozwalająca użytkownikowi na korzystanie ze specjalnych, wirtualnych...