Blokowanie i odblokowywanie nadawców wiadomości

Webmail dostępny pod adresem https://poczta.webio.pl oferuje możliwość zablokowania określonych nadawców. W każdej chwili można sprawdzić, które adresy znajdują się na liście zablokowanych i ponownie odblokować.
 
Po włączeniu opcji wiadomości nie będą docierały do skrzynki pocztowej od zablokowanego adresu e-mail.
Zalogować się do Poczty Webio.
 
 
 
Informacje w tym artykule:
 
 
Przejść do skrzynki odbiorczej. Kliknąć na wiadomość, aby wyświetlić jej podgląd. W polu Od: kliknąć na nadawcę i z menu wybrać opcję Zablokuj nadawcę.
 
 
System automatycznie utworzył regułę, w wyniku której zablokowany został adres e-mail nadawcy, kliknąć OK.
 
 
 
 
 
Przejść do reguły blokującej nadawcę klikając Ustawienia (2 ikona od dołu w głównym menu)  Filtrowanie  Filtrowanie wiadomości. Wybrać regułę i kliknąć Edytuj.
 
 
Jest to wewnętrzna reguła tworzona przez SmarterMail i edycji podlega jedynie lista zablokowanych nadawców. Kliknąć Dalej.
 
 
W polu tekstowym wykasować adres(y) e-mail. Kliknąć Dalej.
 
 
Uaktualniona reguła nie zawiera już usuniętego w poprzednim kroku nadawcy. Kliknąć Zapisz.
 
 
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Przykład wykorzystania biblioteki phpMailer do wysyłania poczty

Serwery pocztowe Webio do wysyłki wymagają uwierzytelnienia SMTP i w związku z tym, aby wysyłać...

Przekazywanie poczty na kilka adresów e-mail

Przekazywanie wiadomości można skonfigurować w ten sposób, aby były dostarczane na kilka...

Raport o zajętości skrzynki pocztowej wysyłany na e-mail

Zalogować się do Poczty Webio.     W menu umieszczonym w lewej części...

Filtrowanie zawartości w SmarterMail

Zalogować się do Poczty Webio.     W menu umieszczonym w lewej części ekranu,...

Zamawianie dodatku hostingowego wspierającego protokół ActiveSync

Dzięki dodatkowi hostingowemu Synchronizacja Activesync z urządzeniami mobilnymi - jedno konto...