Nie działa witryna

Niedziałanie witryny może być związane z zawieszeniem się aplikacji klienta. Najprostszym sposobem rozwiązania tego problemu jest przejście do właściwości witryny i odświeżenie jej pracy.
 
 
 
W oknie Przestrzenie użytkownika kliknąć Witryny.
 
 
Kliknąć w nazwę witryny, aby przejść do jej Właściwości.
 
 
W prawym górnym rogu okna, przy Statusie pracy witryny kliknąć ikonę dwóch strzałek.
 
 
Praca witryny zostanie odświeżona. Sprawdzić działanie witryny w przeglądarce.
  • 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Nie dochodzą wiadomości od niektórych nadawców

Sprawdzić czy adres e-mail nadawcy znajduje się na liście zablokowanych: Blokowanie i...

ESET Smart Security i problem z działaniem usługi webmail (poczta.webio.pl)

Automatyczne filtrowanie SSL w oprogramowaniu ESET i w konsekwencji dodanie certyfikatu...

Znak kropki w adresie URL

Użycie znaku kropki '.' w adresie URL jest automatycznie odrzucane przez Serwer IIS, dlatego...

Problemy z wyświetleniem witryny i polecenie tracert (traceroute)

W przypadku zgłoszeń dotyczących długiego oczekiwania na załadowanie witryny lub problemów...

Błąd 9001 bazy danych SQL

W przypadku otrzymania przez aplikację błędu zwróconego z bazy danych, zaczynającego się od...