Zapisywanie wiadomości w programie pocztowym

Rozwiązanie problemu z pocztą elektroniczną bardzo często niesie za sobą konieczność przeanalizowania przykładowej wiadomości. Zapisanie e-mail do pliku .eml lub .msg oraz załączenie go do przesyłanego zgłoszenia znacznie ułatwia ten proces. W poniższym artykule opisano w jaki sposób zapisać wiadomość w najpopularniejszych klientach pocztowych.
 
Informacje w tym artykule:
 
 
Kliknąć na wiadomość. W oknie podglądu wiadomości kliknąć Widok Źródło.
 
 
Zaznaczyć i skopiować zawartość źródła, a następnie wkleić do zgłoszenia.
 
 
 
 
Kliknąć na wiadomość prawym przyciskiem, z podręcznego menu wybrać Zapisz jako...
 
 
Wprowadzić nazwę pliku, wybrać typ: Pliki poczty i zapisać w wybranej lokalizacji. Kliknąć Zapisz (Save), wiadomość zostanie zapisana w formacie EML.
 
 
 
 
Kliknąć na wiadomość.
 
 
Z menu umieszczonego nad Wstążką wybrać kolejno: Zapisz  Zapisz jako plik.
 
 
Wprowadzić nazwę pliku, wybrać typ: Pliki poczty i zapisać w wybranej lokalizacji. Kliknąć Zapisz (Save), wiadomość zostanie zapisana w formacie EML.
 
 
 
 
Kliknąć na wiadomość. Z menu umieszczonego nad Wstążką kliknąć Plik.
 
 
Kliknąć Zapisz jako.
 
 
Wprowadzić nazwę pliku, wybrać typ: Format wiadomości programu Outlook - Unicode. Kliknąć Zapisz, wiadomość zostanie zapisana w formacie MSG.
 
 
 
 
Kliknąć na wiadomość.
 
 
Z menu umieszczonego nad Wstążką wybrać kolejno: Zapisz  Zapisz jako plik.
 
 
Wprowadzić nazwę pliku, wybrać typ: Format wiadomości programu Outlook - Unicode. Kliknąć Zapisz, wiadomość zostanie zapisana w formacie MSG.
 
 
 
 
Kliknąć na wiadomość.
 
 
Z menu Plik wybrać Zapisz jako.
 
 
Wprowadzić nazwę pliku, wybrać typ: Format wiadomości programu Outlook - Unicode. Kliknąć Zapisz, wiadomość zostanie zapisana w formacie MSG.
 
 
 
 
Przejść do widoku wiadomości. Kliknąć na strzałkę obok przycisku Odpowiedz i z menu wybrać Pokaż oryginał
 
 
Wyświetli się źródło wiadomości. Kliknąć prawym przyciskiem myszy w oknie przeglądarki, a następnie zapisać (w zależności od przeglądarki - Mozilla Firefox: Zapisz stronę jako, Google Chrome: Zapisz jako, itp).
 
 
Zapisać plik tekstowy, a następnie załączyć do zgłoszenia.
 
 
 
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Filtrowanie przychodzących wiadomości za pomocą Adresowania Plus

Adresowanie Plus to usługa pozwalająca użytkownikowi na korzystanie ze specjalnych, wirtualnych...

Migracja skrzynki pocztowej do Webio

Narzędzie migracji skrzynki pocztowej umożliwia zaimportowanie wiadomości, kontaktów,...

Błąd "Bad Request HTTP Error 400. The request is badly formed."

Aby poradzić sobie z poniższym błędem należy usunąć z przeglądarki pliki cookies dotyczące domeny...

Jednorazowy adres e-mail

W sytuacji gdy użytkownik nie chce udostępniać swojego prawdziwego adresu e-mail, może...

Ustawienie podpisu dla wiadomości wysyłanych przez Smartermail

Dodanie podpisu w SmarterMail (webmail) umożliwia automatyczne wstawianie go do każdej wysyłanej...