ESET Smart Security i problem z działaniem usługi webmail (poczta.webio.pl)

Automatyczne filtrowanie SSL w oprogramowaniu ESET i w konsekwencji dodanie certyfikatu *.webio.pl do blokowanych może być przyczyną niewłaściwego ładowania się stron webmaila dostępnego pod adresem poczta.webio.pl.
 
 
Otworzyć ESET Smart Security. Przejść do sekcji Ustawienia, a następnie kliknąć Ustawienia zaawansowane.
 
 
W menu ustawień zaawansowanych wybrać STRONY INTERNETOWE I POCZTA E-MAIL.
 

Kliknąć SSL/TLS, a następnie przy pozycji Lista znanych certyfikatów opcję Edytuj.
 
 
Sprawdzić czy przy certyfikacie *.webio.pl w kolumnie Dostęp jest informacja o zablokowaniu, kliknąć Edytuj w celu zmiany ustawienia Czynność dostępu na Zezwól. Zatwierdzić zmianę ustawień klikając kolejno w trzech oknach przycisk OK.
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Błąd 9001 bazy danych SQL

W przypadku otrzymania przez aplikację błędu zwróconego z bazy danych, zaczynającego się od...

Niedostępność witryny po zmianie adresu IP ze współdzielonego na dedykowany

Jeśli witryna po przełączeniu na dedykowany adres IP nie wyświetla się, należy wykonać poniższe...

Błąd "Service Unavailable HTTP Error 503. The service is unavailable" podczas wyświetlenia witryny

  Błąd 503 oznacza wyłączoną przez serwer IIS pulę aplikacji z powodu wystąpienia...

Znak kropki w adresie URL

Użycie znaku kropki '.' w adresie URL jest automatycznie odrzucane przez Serwer IIS, dlatego...

Nie dochodzą wiadomości od niektórych nadawców

Sprawdzić czy adres e-mail nadawcy znajduje się na liście zablokowanych: Blokowanie i...