ESET Smart Security i problem z działaniem usługi webmail (poczta.webio.pl)

Automatyczne filtrowanie SSL w oprogramowaniu ESET i w konsekwencji dodanie certyfikatu *.webio.pl do blokowanych może być przyczyną niewłaściwego ładowania się stron webmaila dostępnego pod adresem poczta.webio.pl.
 
 
Otworzyć ESET Smart Security. Przejść do sekcji Ustawienia, a następnie kliknąć Ustawienia zaawansowane.
 
 
W menu ustawień zaawansowanych wybrać STRONY INTERNETOWE I POCZTA E-MAIL.
 

Kliknąć SSL/TLS, a następnie przy pozycji Lista znanych certyfikatów opcję Edytuj.
 
 
Sprawdzić czy przy certyfikacie *.webio.pl w kolumnie Dostęp jest informacja o zablokowaniu, kliknąć Edytuj w celu zmiany ustawienia Czynność dostępu na Zezwól. Zatwierdzić zmianę ustawień klikając kolejno w trzech oknach przycisk OK.
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Nie działa witryna

Niedziałanie witryny może być związane z zawieszeniem się aplikacji klienta. Najprostszym...

Zainfekowana witryna

Konta hostingowe są automatycznie skanowane pod kątem zainfekowanych witryn. W przypadku...

Błąd "Service Unavailable HTTP Error 503. The service is unavailable" podczas wyświetlenia witryny

  Błąd 503 oznacza wyłączoną przez serwer IIS pulę aplikacji z powodu wystąpienia...

Problemy z wyświetleniem witryny i polecenie tracert (traceroute)

W przypadku zgłoszeń dotyczących długiego oczekiwania na załadowanie witryny lub problemów...

Błąd 9001 bazy danych SQL

W przypadku otrzymania przez aplikację błędu zwróconego z bazy danych, zaczynającego się od...