ESET Smart Security i problem z działaniem usługi webmail (poczta.webio.pl)

Automatyczne filtrowanie SSL w oprogramowaniu ESET i w konsekwencji dodanie certyfikatu *.webio.pl do blokowanych może być przyczyną niewłaściwego ładowania się stron webmaila dostępnego pod adresem poczta.webio.pl.
 
 
Otworzyć ESET Smart Security. Przejść do sekcji Ustawienia, a następnie kliknąć Ustawienia zaawansowane.
 
 
W menu ustawień zaawansowanych wybrać STRONY INTERNETOWE I POCZTA E-MAIL.
 

Kliknąć SSL/TLS, a następnie przy pozycji Lista znanych certyfikatów opcję Edytuj.
 
 
Sprawdzić czy przy certyfikacie *.webio.pl w kolumnie Dostęp jest informacja o zablokowaniu, kliknąć Edytuj w celu zmiany ustawienia Czynność dostępu na Zezwól. Zatwierdzić zmianę ustawień klikając kolejno w trzech oknach przycisk OK.
 
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Nie działa witryna

Niedziałanie witryny może być związane z zawieszeniem się aplikacji klienta. Najprostszym...

Nie dochodzą wiadomości od niektórych nadawców

Sprawdzić czy adres e-mail nadawcy znajduje się na liście zablokowanych: Blokowanie i...

Znak kropki w adresie URL

Użycie znaku kropki '.' w adresie URL jest automatycznie odrzucane przez Serwer IIS, dlatego...

Błąd 9001 bazy danych SQL

W przypadku otrzymania przez aplikację błędu zwróconego z bazy danych, zaczynającego się od...

Niedostępność witryny po zmianie adresu IP ze współdzielonego na dedykowany

Jeśli witryna po przełączeniu na dedykowany adres IP nie wyświetla się, należy wykonać poniższe...