Zmiana hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym

W przypadku utraty hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym istnieje możliwość nadania nowego z poziomu Systemu Zamówień Webio.
 
System zamówień Webio i Panel zarządzania są całkowicie oddzielnymi systemami. Zmiana hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym nie powoduje zmiany hasła do Systemu Zamówień.
Na webio.pl kliknąć Moje konto  Moje usługi.
 
 
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
 
 
Przejść do szczegółów usługi klikając w nazwę planu.
 
 
Nazwa użytkownika do Panelu zarządzania kontem hostingowym (panel.webio.pl) znajduje się w zakładce Konto hostingowe. Z menu Akcje wybrać Zmień hasło.
 
 
Wprowadzić nowe hasło w obydwu polach formularza, kliknąć przycisk Zapisz zmiany.
 
 
Zmianę hasła system potwierdzi poniższym komunikatem.
 
 
Przejść do Panelu zarządzania kontem hostingowym i zalogować się.
 
 
 
 
  • 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Włączenie powiadamiania za pomoca wiadomosci SMS o wystawianych fakturach

Powiadomienie można włączyć w zakładce Moje dane uzupełniając pole Numer telefonu...

Zamawianie certyfikatu SSL

Poniższy artykuł ma zastosowanie do wszystkich płatnych certyfikatów. Po zaksięgowaniu płatności...

Uzyskanie kodu AuthInfo

Kod AuthInfo jest niezbędny podczas przenoszenia (transferu) domeny do innego rejestratora....

Rezygnacja z konta hostingowego

Klienci Webio w każdej chwili mogą zrezygnować z konta hostingowego. Formularz rezygnacji...

Zakładanie konta hostingowego z rejestracją domeny

Na webio.pl kliknąć Zamów hosting.     Przy wybranym planie hostingowym kliknąć przycisk...