Zmiana hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym

W przypadku utraty hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym istnieje możliwość nadania nowego z poziomu Systemu Zamówień Webio.
 
System zamówień Webio i Panel zarządzania są całkowicie oddzielnymi systemami. Zmiana hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym nie powoduje zmiany hasła do Systemu Zamówień.
Na webio.pl kliknąć Moje konto  Moje usługi.
 
 
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
 
 
Przejść do szczegółów usługi klikając w nazwę planu.
 
 
Nazwa użytkownika do Panelu zarządzania kontem hostingowym (panel.webio.pl) znajduje się w zakładce Konto hostingowe. Z menu Akcje wybrać Zmień hasło.
 
 
Wprowadzić nowe hasło w obydwu polach formularza, kliknąć przycisk Zapisz zmiany.
 
 
Zmianę hasła system potwierdzi poniższym komunikatem.
 
 
Przejść do Panelu zarządzania kontem hostingowym i zalogować się.
 
 
 
 
  • 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Zmiana danych właściciela konta

Na webio.pl kliknąć Moje konto → Zaloguj się.     Zalogować się w...

Zmiana serwerów DNS

Klienci nie posiadający konta hostingowego w Webio mogą zarządzać poszczególnymi rekordami...

Przekształcenie Planu Testowego w plan płatny

Poniższy artykuł wyjaśnia w jaki sposób przekształcić Plan Testowy w Plan Podstawowy....

Zamawianie i rezygnacja z dodatków hostingowych

Poniższy artykuł powstał na przykładzie zamówienia dedykowanego adresu IP jako jednego z dodatków...

Zamawianie darmowego konta DNS hosting

Klient posiadający domenę zarejestrowaną w Webio posiada możliwość zarządzania jej strefą. Do...