Zmiana planu hostingowego

Zmianę planu hostingowego klient może przeprowadzić samodzielnie, o ile nie została wygenerowana faktura VAT za przedłużenie konta na kolejny okres rozliczeniowy. W przeciwnym wypadku prosimy o kontakt przez System Zgłoszeń.
Rejestracja domen, zmiana planu lub włączenie dodatków hostingowych następuje automatycznie po zaksięgowaniu płatności za fakturę. W celu szybkiej realizacji zamówienia zalecamy korzystanie z Płatności elektronicznych - transferuj.pl
Na webio.pl kliknąć Moje konto  Moje usługi.
 
 
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
 
 
Przejść do szczegółów usługi klikając w nazwę planu.
 
 
W menu Akcje kliknąć Zmiana planu hostingowego.
 
 
Przy wybranym planie hostingowym pozostawić domyślny lub zmienić na odpowiedni dla siebie okres rozliczeniowy, kliknąć Wybierz usługę.
 
 
Wyświetli się podsumowanie dotyczące opłat za zmianę planu. Kwota do zapłaty naliczana jest na podstawie pozostałych dni okresu rozliczeniowego oraz ceny nowego planu. Kliknąć Dalej.
 
 
Zamówienie zostało złożone. Potwierdzenie zawiera informacje o numerze zamówienia oraz faktury wysłanej na adres e-mail właściciela konta. Kliknąć przycisk Przejdź do listy zamówionych usług.
 
 
 
 
  • 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Kiedy otrzymam fakturę za odnowienie usługi?

Faktura proforma za odnowienie:   konta hostingowego, domeny, certyfikatu SSL,...

Transfer domeny do Webio

Aby przetransferować domenę do webio.pl niezbędny jest kod Authinfo, który należy uzyskać...

Odzyskiwanie hasła do Systemu Zamówień Webio

Na webio.pl kliknąć Moje konto → Zapomniane hasło?     Wprowadzić adres...

Jak zapłacić kartą?

Webio nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za wykonanie płatności kartą, transakcje są obciążane...

Włączenie powiadamiania za pomoca wiadomosci SMS o wystawianych fakturach

Powiadomienie można włączyć w zakładce Moje dane uzupełniając pole Numer telefonu...