Zamawianie i rezygnacja z dodatków hostingowych

Poniższy artykuł powstał na przykładzie zamówienia dedykowanego adresu IP jako jednego z dodatków hostingowych. Rezygnacja lub zamawianie pozostałych dodatków wygląda analogicznie.
 
Zamówienia lub rezygnacji z dodatków hostingowych klient może dokonać samodzielnie, jeśli nie została wygenerowana faktura za przedłużenie ważności konta na kolejny okres rozliczeniowy. W przeciwnym wypadku należy skontaktować się przez system zgłoszeń.
Rejestracja domen, zmiana planu lub włączenie dodatków hostingowych następuje automatycznie po zaksięgowaniu płatności za fakturę. W celu szybkiej realizacji zamówienia zalecamy korzystanie z Płatności elektronicznych - transferuj.pl
Na webio.pl kliknąć Moje konto  Moje usługi.
 
 
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
 
 
Przejść do szczegółów usługi klikając w nazwę planu.
 
 
W menu Akcje kliknąć Zmiana dodatków hostingowych.
 
 
Wybrać dodatek lub dodatki hostingowe (w tym przypadku będzie toDedykowany adres IPi jest to pierwszy zamawiany dodatek) i w kolumnieNowa konfiguracjawpisać żądaną ilość. Obok każdego dodatku wyszczególniona jest cena netto. W sytuacji jeśli klient posiada już dodatki hostingowe, w kolumnieObecna konfiguracjawyświetli się ich liczba. Dla przykładu, klient ma wykupiony wcześniej dodatek Dodatkowe zaplanowane zadanie w ilości 1. W celu zamówienia kolejnego tego samego dodatku w kolumnie Nowa konfiguracja wpisać2. Ilości wprowadzane w nowej konfiguracji należy rozumieć, jako ostateczne ilości po zamówieniu dodatków.

W przypadku chęci usunięcia dodatku wpisać 0 (jeżeli wartość obecnej konfiguracji to 1) lub mniejszą wartość w przypadku chęci usunięcia tylko części z dodatków. Kliknąć Dalej.
 
 
Podsumowanie zamówienia zawiera informacje o płatnościach, kliknąć Dalej.
 
Cena zamawianych dodatków hostingowych w trakcie trwania okresu rozliczeniowego jest proporcjonalnie dopasowywana do trwającego okresu rozliczeniowego.
 
 
Zamówienie zostało złożone. Potwierdzenie zawiera informacje o numerze zamówienia oraz faktury wysłanej na adres e-mail właściciela konta. Kliknąć przycisk Przejdź do listy zamówionych usług.
 

Czy ta informacja była pomocna?

 Drukuj

Polecamy:

Dwupoziomowe zabezpieczenia podczas logowania

System zamówień Webio (webio.pl) można dodatkowo zabezpieczyć podczas logowania...

Uzyskanie kodu AuthInfo

Kod AuthInfo jest niezbędny podczas przenoszenia (transferu) domeny do innego rejestratora....

Otrzymywanie faktur w formie papierowej

Faktura proforma   Faktura proforma jest wystawiana wyłącznie w wersji elektronicznej i...

Rejestracja domeny

Na webio.pl kliknąć Kup domenę.     Wpisać nazwę domeny. Poniżej formularza...

Zmiana planu hostingowego

Zmianę planu hostingowego klient może przeprowadzić samodzielnie, o ile nie została wygenerowana...