Zamawianie i rezygnacja z dodatków hostingowych

Poniższy artykuł powstał na przykładzie zamówienia dedykowanego adresu IP jako jednego z dodatków hostingowych. Rezygnacja lub zamawianie pozostałych dodatków wygląda analogicznie.
 
Zamówienia lub rezygnacji z dodatków hostingowych klient może dokonać samodzielnie, jeśli nie została wygenerowana faktura za przedłużenie ważności konta na kolejny okres rozliczeniowy. W przeciwnym wypadku należy skontaktować się przez system zgłoszeń.
Rejestracja domen, zmiana planu lub włączenie dodatków hostingowych następuje automatycznie po zaksięgowaniu płatności za fakturę. W celu szybkiej realizacji zamówienia zalecamy korzystanie z Płatności elektronicznych - transferuj.pl
Na webio.pl kliknąć Moje konto  Moje usługi.
 
 
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
 
 
Przejść do szczegółów usługi klikając w nazwę planu.
 
 
W menu Akcje kliknąć Zmiana dodatków hostingowych.
 
 
Wybrać dodatek lub dodatki hostingowe (w tym przypadku będzie toDedykowany adres IPi jest to pierwszy zamawiany dodatek) i w kolumnieNowa konfiguracjawpisać żądaną ilość. Obok każdego dodatku wyszczególniona jest cena netto. W sytuacji jeśli klient posiada już dodatki hostingowe, w kolumnieObecna konfiguracjawyświetli się ich liczba. Dla przykładu, klient ma wykupiony wcześniej dodatek Dodatkowe zaplanowane zadanie w ilości 1. W celu zamówienia kolejnego tego samego dodatku w kolumnie Nowa konfiguracja wpisać2. Ilości wprowadzane w nowej konfiguracji należy rozumieć, jako ostateczne ilości po zamówieniu dodatków.

W przypadku chęci usunięcia dodatku wpisać 0 (jeżeli wartość obecnej konfiguracji to 1) lub mniejszą wartość w przypadku chęci usunięcia tylko części z dodatków. Kliknąć Dalej.
 
 
Podsumowanie zamówienia zawiera informacje o płatnościach, kliknąć Dalej.
 
Cena zamawianych dodatków hostingowych w trakcie trwania okresu rozliczeniowego jest proporcjonalnie dopasowywana do trwającego okresu rozliczeniowego.
 
 
Zamówienie zostało złożone. Potwierdzenie zawiera informacje o numerze zamówienia oraz faktury wysłanej na adres e-mail właściciela konta. Kliknąć przycisk Przejdź do listy zamówionych usług.
 
  • 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Uzyskanie kodu AuthInfo

Kod AuthInfo jest niezbędny podczas przenoszenia (transferu) domeny do innego rejestratora....

Dwupoziomowe zabezpieczenia podczas logowania

System zamówień Webio (webio.pl) można dodatkowo zabezpieczyć podczas logowania...

Włączanie i wyłączanie auto-odnowienia domeny (rezygnacja z przedłużania)

Jeśli rejestratorem domeny jest webio.pl lub domena została przeniesiona od innego...

Zmiana hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym

W przypadku utraty hasła do Panelu zarządzania kontem hostingowym istnieje możliwość nadania...

Otrzymywanie faktur w formie papierowej

Faktura proforma   Faktura proforma jest wystawiana wyłącznie w wersji elektronicznej i...