![](/Content/KB/Rozwiazywanie_problemow/Blad503/01.blad-503.png)
Błąd 503 oznacza wyłączoną przez serwer IIS pulę aplikacji z powodu wystąpienia wielokrotnych błędów aplikacji.
Aby wznowić pracę aplikacji należy:
Zalogować się do Panelu zarządzania kontem hostingowym.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/logowanie-do-panelu.png)
Na stronie domowej kliknąć Witryny.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/przestrzenie-uzytkownika.png)
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/przestrzenie-uzytkownika.png)
Przejść do właściwości witryny klikając w jej nazwę.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/witryny-lista.png)
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/witryny-lista.png)
Przy App Pool Status: Zatrzymany kliknąć ikonę wznawiającą działanie puli aplikacji.
![](/Content/KB/Rozwiazywanie_problemow/Blad503/02.status-puli-zatrzymany.png)
![](/Content/KB/Rozwiazywanie_problemow/Blad503/02.status-puli-zatrzymany.png)
Sprawdzić działanie witryny. Jeśli problem będzie się powtarzał - przeanalizować błędy witryny.