System zamówień Webio (webio.pl)
 
- Wstępne informacje
 - Co mogę w nim zrobić?
 - W którym miejscu się zalogować?
 - W jaki sposób zmienić hasło?
 - Co w przypadku utraty hasła?
 - Czy mogę zalogować się do Systemu zamówień nazwą użytkownika i hasłem z Panelu zarządzania?
 - Czy rezygnacja z konta hostingowego oznacza również usunięcie konta w Systemie zamówień?
 
Panel zarządzania kontem hostingowym (panel.webio.pl)
 
- Wstępne informacje
 - Co mogę w nim zrobić?
 - W którym miejscu się zalogować?
 - W jaki sposób zmienić hasło?
 - Co w przypadku utraty hasła?
 - Czy mogę zalogować się do Panelu zarządzania nazwą użytkownika i hasłem z Systemu zamówień?
 
System Zamówień Webio (webio.pl)
 
Jest to pierwszy, a zarazem nadrzędny system, od którego klient zaczyna współpracę z naszą firmą poprzez rejestrację konta. Kluczowym elementem w późniejszym zarządzaniu usługami oraz przywracania do nich dostępu jest adres e-mail, na który zostało zarejestrowane (lub zaktualizowane w późniejszym czasie) konto.

- złożyć nowe zamówienie m.in. na plan hostingowy, hosting poczty elektronicznej, domenę, dodatek hostingowy, certyfikat SSL,
 - zmienić plan hostingowy,
 - zaktualizować swoje dane,
 - dodać osoby kontaktowe wraz z podkontami,
 - przetransferować domenę,
 - pobrać fakturę (pro-formę VAT lub VAT),
 - zmienić hasło i ustawić dodatkowe zabezpieczenia,
 - zmienić hasło do Panelu zarządzania kontem hostingowym,
 - wyświetlić szczegóły posiadanych usług (plany hostingowy, domena, dodatek hostingowy, certyfikat SSL),
 - zrezygnować z posiadanych usług,
 - zarządzać domeną (auto-odnowienie, konfiguracja adresów DNS, narzędzia administracyjne)
 - przeglądać wiadomości wysyłane pod adres kontaktowy dla danego konta.
 
Na webio.pl kliknąć Moje konto → Zaloguj się. Do uwierzytelnienia niezbędny jest adres e-mail oraz hasło powiązane z kontem w Systemie Zamówień Webio.

Po zalogowaniu się w systemie z menu konta wybrać Zmień hasło. Szczegółowe informacje znajdują się we wpisie Zmiana hasła do Systemu Zamówień
 
 
 
 
Czy mogę zalogować się do Systemu zamówień nazwą użytkownika i hasłem z Panelu zarządzania?
 
 
 
W takiej sytuacji należy skorzystać z opcji odzyskiwania hasła poprzez podanie odpowiedzi na pytanie bezpieczeństwa zgodnie z wprowadzonym przez siebie wzorcem: Instrukcja odzyskiwania hasła. Jeśli odpowiedź nie pasuje do wzorca, należy skontaktować się poprzez System Zgłoszeń Webio w celu zresetowania hasła.
Nie, ponieważ System zamówień Webio oraz Panel zarządzania kontem hostingowym są całkowicie oddzielnymi systemami.
Nie, ponieważ część klientów posiada w systemie wyłącznie domeny, którymi można również zarządzać nie mając wykupionego Planu hostingowego. Nawet po usunięciu wszystkich usług, konto klienta w Systemie zamówień pozostaje wciąż do jego dyspozycji.
 
- Rezygnacja z konta hostingowego
 - Zamawianie i rezygnacja z dodatków hostingowych
 - Włączanie i wyłączanie auto-odnowienia domeny (rezygnacja z przedłużania)
 
Panel zarządzania kontem hostingowym (panel.webio.pl)
 
Panel zarządzania kontem hostingowym umożliwia administrowanie przestrzenią hostingową, na której znajdują się domeny, witryny, bazy danych, konta pocztowe.

- tworzyć, modyfikować i usuwać domeny, poddomeny, witryny, domeny i konta pocztowe, aliasy, konta FTP, bazy danych i ich użytkowników, foldery SSL,
 - zmienić hasło do skrzynki pocztowej, konta FTP, bazy danych,
 - uruchamiać witryny na dedykowanych adresach IP,
 - przeglądać, modyfikować, pobierać i wczytywać pliki poprzez Menadżera plików,
 - dodawać zaplanowane zadania,
 - przeglądać statystyki, limity oraz informacje o przestrzeni hostingowej,
 - uruchamiać statystyki witryn,
 - instalować aplikacje z Galerii Microsoft Web App,
 - dodawać dodatkowych administratorów,
 - korzystać z dodatkowych zabezpieczeń,
 - przeglądać dziennik zdarzeń.
 
Na panel.webio.pl wprowadzić nazwę użytkownika oraz hasło.

Hasło do Panelu zarządzania kontem hostingowym można zmienić wyłącznie w Systemie zamówień Webio.
Nowe hasło do Panelu zarządzania kontem hostingowym należy zmienić w Systemie zamówień Webio.
Nie, ponieważ System zamówień Webio oraz Panel zarządzania kontem hostingowym są całkowicie oddzielnymi systemami.
                