Kontrola nad filtrowaniem SPAMu

Każda skrzynka pocztowa utworzona w Webio posiada możliwość kontroli SPAMu. Domyślne ustawienia powodują, że niechciane wiadomości trafiają do folderu SPAM lub skrzynki odbiorczej z prefiksem SPAM w temacie wiadomości. Istnieje również możliwość dostosowania ustawień filtrowania do własnych potrzeb poprzez wybór poszczególnych akcji wykonywanych w zależności od wagi spamu.
 
Nadpisanie domyślnych ustawień spamu oraz pozostawienie akcji 'Brak akcji' spowoduje, że niechciane wiadomości będą trafiały bezpośrednio do skrzynki odbiorczej bez prefiksu SPAM w temacie.
Zalogować się do Poczty Webio.
 
 
W menu umieszczonym w lewej części ekranu, kliknąć na zakładkę Ustawienia (ikona z dwoma kołami zębatymi). Rozwinąć pozycję Filtrowanie, a następnie kliknąć Filtrowanie SPAMu.
 
Domyślne ustawienia SPAMu:
 
  • 25 - niskie prawdopodobieństwo -  wiadomość trafia do skrzynki odbiorczej z prefiksem w temacie wiadomości SPAM-LOW:,
  • 35 - średnie prawdopodobieństwo - wiadomość przenoszona jest do folderu SPAM,
  • 70 - wysokie prawdopodobieństwo - wiadomość przenoszona jest do folderu SPAM.
     
Do 7 grudnia 2015 r. na serwerze pocztowym waga 70 oznaczała usunięcie wiadomości. Jeżeli wiadomości z największym prawdopodobieństwem bycia SPAMem mają być nadal usuwane, należy nadpisać ustawienia wprowadzając powyższe ustawienia w zakładce Akcje, z wyjątkiem wagi 70, gdzie należy wybrać akcję Usuń wiadomość.
 
 
W celu zmiany domyślnych ustawień zaznaczyć Nadpisz ustawienia spamu dla tego konta oraz przejść do zakładki Akcje.
 
 
W zależności od prawdopodobieństwa, że wiadomość może być spamem, wybrać jedną z poniższych akcji:
 
  • Usuń wiadomość - wiadomość zostaje natychmiastowo usuwana (nie trafi do żadnego folderu skrzynki pocztowej),
  • Przenieś do folderu SPAM - wiadomość zostaje przeniesiona do folderu SPAM (folder jest automatycznie opróżniany po 30 dniach),
  • Dodaj tekst do linii tematu - wiadomość trafia do skrzynki odbiorczej, w temacie wiadomości dodawany jest prefiks z informacją o spamie.
 
a następnie Zapisać zmiany klikając na przycisk w górnym menu (zrzut ekranu przedstawia przykładową konfigurację).
 
  • 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Błąd "Bad Request HTTP Error 400. The request is badly formed."

Aby poradzić sobie z poniższym błędem należy usunąć z przeglądarki pliki cookies dotyczące domeny...

Konfiguracja klienta pocztowego Mozilla Thunderbird

Po utworzeniu skrzynki pocztowej w Panelu zarządzania kontem hostingowym dostęp do poczty e-mail...

Konfiguracja klienta pocztowego Windows Live Mail

Po utworzeniu skrzynki pocztowej w Panelu zarządzania kontem hostingowym dostęp do skrzynki...

Zmiana pozycji okna podglądu wiadomości w poczcie SmarterMail

Okno podglądu wiadomości w Webmail domyślnie znajduje się w prawej części ekranu. Dla tych z...

Przykład wykorzystania biblioteki Aegis Implicit Mail (AIM) do wysyłania poczty w ASP.NET kanałem SSL

Po uruchomieniu aplikacji Visual Studio kliknąć w górnym menu: File → New project....