Zmianę planu hostingowego klient może przeprowadzić samodzielnie, o ile nie została wygenerowana faktura VAT za przedłużenie konta na kolejny okres rozliczeniowy. W przeciwnym wypadku prosimy o kontakt przez System Zgłoszeń.
Rejestracja domen, zmiana planu lub włączenie dodatków hostingowych następuje automatycznie po zaksięgowaniu płatności za fakturę. W celu szybkiej realizacji zamówienia zalecamy korzystanie z Płatności elektronicznych - transferuj.pl
Na webio.pl kliknąć Moje konto → Moje usługi.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_uslugami/.Shared/strona-glowna-menu.png)
Zalogować się w Systemie zamówień Webio.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_uslugami/.Shared/zaloguj-sie.png)
Przejść do szczegółów usługi klikając w nazwę planu.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_uslugami/.Shared/moje-uslugi.png)
W menu Akcje kliknąć Zmiana planu hostingowego.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_uslugami/.Shared/szczegoly-uslugi.png)
Przy wybranym planie hostingowym pozostawić domyślny lub zmienić na odpowiedni dla siebie okres rozliczeniowy, kliknąć Wybierz usługę.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_uslugami/ZmianaPlanu/01.wybor-planu.png)
Wyświetli się podsumowanie dotyczące opłat za zmianę planu. Kwota do zapłaty naliczana jest na podstawie pozostałych dni okresu rozliczeniowego oraz ceny nowego planu. Kliknąć Dalej.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_uslugami/ZmianaPlanu/02.podsumowanie-zmiany.png)
Zamówienie zostało złożone. Potwierdzenie zawiera informacje o numerze zamówienia oraz faktury wysłanej na adres e-mail właściciela konta. Kliknąć przycisk Przejdź do listy zamówionych usług.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_uslugami/.Shared/potwierdzenie-zamowienia.png)