Panel zarządzania kontem hostingowym można dodatkowo zabezpieczyć podczas logowania użytkownika. Po włączeniu i skonfigurowaniu zabezpieczenia, przy każdej próbie logowania wystąpi dodatkowe pytanie o kod zabezpieczający, który należy przepisać urządzenia mobilnego. Do poniższej instrukcji wykorzystano urządzenie z systemem Android.
Zabezpieczenie można również włączyć w Systemie zamówień Webio.
Informacje w tym artykule:
Przed włączeniem dwupoziomowego zabezpieczenia w urządzeniu mobilnym w zależności od systemu należy zainstalować aplikacje:
- Android: Google Authenticator oraz Barcode Scanner (firmy ZXing),
- Windows Phone: Authenticator,
- iOS: OATH Token.
W prawej części okna kliknąć Edytuj szczegóły.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/przestrzenie-uzytkownika-szeroki.png)
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/przestrzenie-uzytkownika-szeroki.png)
Kliknąć przycisk Włącz dwupoziomowe uwierzytelnianie.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/01.edytu-szczegoly-konta.png)
W kolejnym kroku należy zeskanować kod QR widoczny na ekranie monitora. Zanim to jednak nastąpi, przejść do urządzenia mobilnego, aby rozpocząć konfigurację aplikacji.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/02.qr-kod.png)
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/02.qr-kod.png)
W Google Authenticator wybrać Rozpocznij konfigurację.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/03.rozpocznij-konfiguracje.png)
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/03.rozpocznij-konfiguracje.png)
A następnie Skanuj kod kreskowy. Teraz należy zeskanować kod QR widoczny w Panelu zarządzania kontem hostingowym.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/04.skanuj-kod.png)
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/04.skanuj-kod.png)
Urządzenie zostało powiązane z kontem.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/05.token.png)
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/05.token.png)
Wprowadzić nazwę użytkownika oraz hasło do Panelu zarządzania kontem hostingowym.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/logowanie-do-panelu.png)
Wyświetli się dodatkowy ekran Dwupoziomowe uwierzytelnianie z pytaniem o kod. Wprowadzić token widoczny w aplikacji urządzenia mobilnego, jest na to około 15 sekund, kliknąć Zatwierdź.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/06.logowanie-z-tokenem.png)
Jeśli upłynie czas lub token będzie niepoprawny uwierzytelnienie nie będzie możliwe. Wprowadzić kolejny token wygenerowany przez Google Authenticator.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/07.logowanie-niepraw-token.png)
Po zalogowaniu się w prawej części ekranu kliknąć Edytuj szczegóły.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/przestrzenie-uzytkownika-szeroki.png)
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/.Shared/przestrzenie-uzytkownika-szeroki.png)
Kliknąć przycisk Wyłącz dwupoziomowe uwierzytelnianie. Spowoduje to wylogowanie z Panelu zarządzania kontem hostingowym.
![](/Content/KB/Zarzadzanie_kontami/DwupoziomLogowanie/02.qr-kod.png)